Els tractaments dentals tradicionals solen durar diversos mesos i fan necessàries diverses visites, a més de provocar molèsties i incomoditat al pacient.
Avui, gràcies al nostre equip médic ia les últimes tecniques en sedació que en el grup doctor Bladé disposem, hem aconseguit reduir l'impacte del tractament que fins avui suposaven els tractaments dentals.
Amb el nostre SEDENTIST PROGRAM aconseguim alleujar l'ansietat i la por dental a través de les tecniques més acurades i avançades que existeixen.
El Dr. Joan Bladé després dels seus 20 anys d'experiència ha reunit un prestigiós equip médic format per especialistes en Implantologia, Endodòncia, Periodòncia i Estètica Dental, de tal manera que ara podem "En un sol dia" retornar al pacient l'aspecte i la confiança perduda en el seu somriure.

Imagineu no tenir por al dentista, ser capaç de finalitzar tots els seus tractaments en una sola cita.
Amb SEDENTIST PROGRAM vostè se sentirà totalment confortable i descansarà plàcidament mentre es realitza el tractament odontològic a causa de les noves tecniques de control del dolor, l'ansietat i la por. En acabar, vostè serà capaç de somriure confiat i de mastegar sense dolor.
A LA PRIMERA CITA:
- Estarà en un ambient acollidor i càlid per a la seva major comoditat.
- L'ESCOLTAREM detingudament abans de planificar el seu cas. Atendrem a les seves preocupacions i temors.
- Li EXPLICAREM cada un dels passos a seguir.
- Realitzarem un ESTUDI EXHAUSTIU pel nostre equip médic per garantir la viabilitat del programa.
- NO VEURÀ instruments dentals ni agulles i no sentirà CAP SOROLL que el pugui incomodar.
Un cop realitzada la intervenció vostè es despertarà perfectament fresc tenint una vaga sensació en la memòria del que ha passat, recordeu que nosaltres treballem mentre vostè descansa.
Vostè es sentirà totalment confortable i descansarà plàcidament mentre es realitza el tractament Odontològic gràcies a les últimes tecniques de control del dolor, ansietat i la por.
Fins i tot després d'una extensa intervenció tan sols tindrà una lleugera inflamació i / o mal de la zona tractada.
Un cop realitzada la intervenció es despertarà perfectament fresc tenint una vaga sensació en la memòria del que ha passat.
RECORDI: nosaltres treballem mentre vostè descansa.
A partir d'aquí el nostre Laboratori elabora la pròtesi, tenint en compte tots els paràmetres com la forma, textura i el color.
A la tarda posarem les corones o ponts que s'han planificat, de manera que vostè MAI anirà sense dents i el mateix dia ja podrà lluir un SOMRIURE SA I BRILLANT.
Després d'abandonar el centre ja podrà fer un àpat lleuger.
A més se li indica al pacient la medicació i les pautes que haurà de seguir en els propers dies.
El Grup Doctor Bladé sap que existeix un número elevat de pacients (nens i adults) que tenen Por al Dentista. Sedentist Program s'ha dissenyat perquè aquests pacients no pateixin durant el seu tractament i els ajudi a perdre la por al dentista.
El doctor Joan Bladé ha creat un programa d'odontologia en el que s'empren les tècniques més avançades d'implantologia i estètica dental. Amb aquest programa s'aconsegueix de forma ràpida i eficaç recuperar la funció mastegadora i obtenir un somriure bonic en el menor espai de temps.
El Grup Doctor Bladé li realitzarà un estudi exhaustiu a les seves clíniques per a determinar quin és el millor tractament a seguir i li presentaran un pressupost detallat. Si el pacient té Por al Dentista li oferim la possibilitat de realitzar el tractament amb l'innovador programa Sedentist Programa creat especialment per aquells pacients amb el que es pot realitzar fins el 80% del tractament en tant sols una o dues sessions.
Si li falten una o més dents li podem arreglar aquest problema gràcies als implants. La implantologia és una solució provada durant més de 40 anys.
Anteriorment s'arribava a tardar fins a 10 mesos per a recuperar totes les dents, ara, gràcies als nous sistemes d'implants i a la tecnologia del Grup Doctor Bladé sortirà amb dents fixes des del primer dia.
Estem molt contents de gaudir de la seva presència al web del Grup Doctor Bladé i desitgem que la seva cerca d'informació sobre Por al Dentista sigui satisfactòria. Aprofitem per convidar-lo a que segueixi navegant per les diferents pàgines del i pugui conèixer més sobre els serveis que li oferim com ara Dents , Por a l'Agulla del Dentista , Dentista , Por a l'Agulla del Dentista, Dentistes , Por a l'Agulla del Dentista , Por a la Injecció del Dentista , Por a l'Agulla del Dentista i Por al Dentista.
El Grup Doctor Bladé té un especial interès perquè tots els seus clients estiguin ben informats. Per aquest motiu el convidem a que es posi en contacte amb nosaltres per a qualsevol consulta que ens vulgui sobre Por al Dentista i així puguem ajudar-lo personalment.